Schrijf je in voor de training
Professionele gesprekken voeren
Hiermee ga je aan de slag
Gespreksdoelen bepalen, gesprekken structureren en sturen, werken met de Roos van Leary, omgaan met status, gebruik van feedback, houding, adem, stem en gebaren.
Dit levert het op
Praten voor je beroep doe je met een reden. Maar niet ieder gesprek verloopt zoals je zou willen of levert op wat je ervan verwacht. Vooral wanneer het gaat om ingewikkelde financiële zaken of productvoorwaarden, is het voor veel mensen lastig om geconcentreerd te blijven.
In deze training leer je hoe je ervoor zorgt dat er een aangenaam gesprek ontstaat, dat je klant ook goed kan volgen.
Dan volgt de rest. Hoe maak je het gesprek waardevol voor de klant? En hoe laat je zien wat jij voor je klanten waard bent? Zodat zij weten dat ze écht bij jou moeten zijn. Ook dit leer je in deze training. Of je nu pas bent gestart of al een paar jaar ervaring hebt.
Voor alle niveaus
Bespaar tijd en verbeter je resultaat met onze online trainingen. Gegeven door een ervaren trainer, die inspeelt op jouw behoefte.
Spijkerman Trainingen biedt unieke online skills trainingen, passend bij jou!
Sinds 2010 vergroten wij de slagkracht van organisaties door communicatie te verbeteren, openheid te creëren en teams effectiever te laten samenwerken.