Meer dan 10 jaar ervaring
Maatwerk altijd mogelijk
Top trainers in het hele land

Feedback geven en ontvangen

Open communicatie, beter samenwerken

Mensen die succesvol kunnen communiceren, verstaan de techniek van feedback geven en ontvangen. Iedereen weet hoe gevoelig feedback kan zijn als het verkeerd overkomt. Deze training leert je hoe je het op zo’n manier brengt, dat de ander er profijt van heeft. En ook hoe je feedback goed ontvangt.

Ton licht deze training toe.

Schrijf je in voor de training
Feedback geven en ontvangen

Inhoud van deze training

Hiermee ga je aan de slag

De regels van feedback, leren luisteren, inzicht in eigen luistergedrag, de gulden gespreksformule, vragen stellen, doorvragen, samenvatten, regie houden.

Dit levert het op

  • Meer inzicht in eigen gespreksstijlen
  • Meer regie in gesprekken
  • Betere onderlinge communicatie
  • Open werksfeer

Toelichting

In talloze trainingen wordt er al jaren geoefend in het geven van feedback. En dat is niet voor niets. Al te vaak schiet het z’n doel voorbij. En uit hersenonderzoek blijkt dat we het lastig vinden om feedback goed te verwerken.

In deze training leer je hoe je feedback wél goed aankomt. Je leert hoe onze hersenen hiermee omgaan en hoe jij hier goed op in kunt spelen. Je leert hoe jij je feedback kunt regisseren om zo team- en organisatiedoelen te bereiken. Waarbij we elkaar met onze feedback niet frustreren, maar er juist allemaal van leren.

In het kort
Voor
Adviseurs, managers en beleidsmedewerkers
Studiebelasting
2 x 2 uur training + Individueel tekstspreekuur
Niveau

Voor alle niveaus

Locatie
Online live-training door ervaren docenten.
Kosten
500,00 per persoon inclusief lesmateriaal

Trainingsdata

Carla van Lang
Carla van Lang
Rabobank
Lees verder
“De opfristraining heeft mij weer goed wakker geschud en in korte tijd zat ik er weer in.“
Carla van Lang
Carla van Lang
Rabobank
Lees verder
“De opfristraining heeft mij weer goed wakker geschud en in korte tijd zat ik er weer in.“
Previous
Next