Wij zijn trots op onze grote diversiteit aan klanten! En ook op hoe zij onze trainingen ervaren. Lees hieronder wat onze klanten over ons zeggen.
4,5
“Met deze training kreeg ik handvatten mee om mijn teksten te structureren, voor mijzelf en de lezer.”
Arléne Kinds
Financieel adviseur
“Hoe kun je beter communiceren met de klant. Dat is wat we hebben geleerd.”
Jennifer Vane
Financieel advieseur
Wil jij ook beter worden in communiceren?
“Inmiddels hebben wij de training aangeboden aan meer collega’s binnen de organisatie en dat is niet voor niets!”
“Wij zijn in contact gekomen met Spijkermantrainingen omdat wij op zoek waren naar een korte cursus/training om de schrijfvaardigheid van onze financieel adviseurs te verbeteren. Bij het maken van analyses is het belangrijk om kort en krachtig het punt te maken en daar hadden wij hulp bij nodig.”
Wij adviseerde een training van 2 x 2 uur online en aansluitend een 1op 1 sessie met de trainer waarbij de eigen tekst nogmaals helemaal wordt besproken en de puntjes op de i werden gezet.
In slechts 2 x 2 uur en daarna nog 1 uur 1 op 1 coaching is het resultaat boven verwachting. De adviseurs zijn beter in staat om kernachtig een boodschap te formuleren waardoor de lezer direct leest waar het over gaat
Korte review: Michiel is een ontzettend enthousiaste en deskundige trainer. Met zijn inhoudelijke kennis, sprekende voorbeelden en kernachtige tips heeft hij in korte tijd de collega’s een flink stap hoger gezet in hun schrijfvaardigheid. Inmiddels hebben wij de training aangeboden aan meer collega’s binnen de organisatie en dat is niet voor niets!
“Onze lezers en schrijvers zijn te veel tijd kwijt aan de cyclus van schrijven en lezen. Dit proces kan korter zodat de klant sneller zijn financiering krijgt. Ontwikkel een training voor 100 schrijvers die maakt dat zij in minder tijd betere stukken schrijven.”
We adviseerden een sjabloon om uniformiteit in gang te zetten: ieder schrijft op dezelfde manier. Vervolgens leerden alle schrijvers de meest ideale structuur en vorm te kiezen. Zij bekwaamden zich in het argumenteren en het onderbouwen.
• Krachtige korte stukken
• Een meeleescultuur: schrijvers bewaken elkaars kwaliteit
• Overtuigender aanvragen door aandacht voor argumentatie
“Dit werkt. Dit geeft ons structuur. Je begint met de onderwerpen die de lezer belangrijk vindt. Dat scheelt tijd.”
“Het is geen standaard training.
Heb al vele trainingen gehad en deze sprong er in positieve zin aan alle kanten uit.”
“Onze toelichtingen zijn te lang. Duidelijke argumentatie ontbreekt. Lezers zijn teveel leestijd kwijt.”
Een training van drie online bijeenkomsten: VERSLAGEN, PROJECTVOORSTELLEN EN TOELICHTINGEN SCHRIJVEN.
• Enthousiaste schrijvers
• Enthousiaste directie
• Borgingstraject op de lange termijn
“Iedereen in onze gemeente schrijft op zijn eigen manier. Kan Spijkerman Trainingen ervoor zorgen dat al onze schrijvers leren dezelfde stijl te hanteren? Dat zij klantgericht gaan schrijven en hun voorstellen en brieven goed beargumenteren?“
totaal aanpak in de schriftelijke communicatie:
• brieven
• raadsvoorstellen
• webteksten
• Uniformiteit in alle geschreven stukken
• Met elkaar afspraken maken over stijl en structuur
• Een enthousiaste groep schrijvers
“Dit was een hele leuke training. Ook al zag ik er in het begin tegenop, nu schrijf ik toch veel makkelijker!”
Eigenaar, trainer, organisatie-adviseur
Programma manager en sparringspartner
Auteur, journalist en trainer
Trainer, verbinder, adviseur
Auteur en trainer
Communicatie- adviseur en trainer
Spijkerman Trainingen biedt unieke online skills trainingen, passend bij jou!
Sinds 2010 vergroten wij de slagkracht van organisaties door communicatie te verbeteren, openheid te creëren en teams effectiever te laten samenwerken.