Schrijf je in voor de training
Klantgerichte brieven en e-mails schrijven
Dit leer je
Structureren van briefteksten, vermijden van oubollig taalgebruik en clichés, formeel of informeel schrijven, helder formuleren, krachtige openingszin en activerende afsluiting gebruiken en efficiënter e-mailen.
Dit levert het op
De brief en e-mail lijken soms wat ondergesneeuwd door nieuwe (digitale) communicatiekanalen, maar zijn voor de meeste bedrijven en instellingen nog steeds van groot belang. Belangrijk dus, om zo effectief mogelijk te schrijven.
In deze training ontdek je hoe je klanten met een goede brief persoonlijk kunt benaderen en kunt verrassen. We leggen uit hoe je ingewikkelde zaken op een eenvoudige manier vertelt. Begrijpelijk schrijven speelt hierbij een belangrijke rol.
Brieven zijn vaak het meest tastbare contact met jouw bedrijf of organisatie. Ze leggen gewicht in de schaal en worden dan ook veel gebuikt om het imago te verbeteren. In deze brieventraining krijg je veel praktische tips hoe je je (interne) klant zich bijzonder laat voelen met jouw schrijven.
Voor alle niveaus
Bespaar tijd en verbeter je resultaat met onze online trainingen. Gegeven door een ervaren trainer, die inspeelt op jouw behoefte.
Spijkerman Trainingen biedt unieke online skills trainingen, passend bij jou!
Sinds 2010 vergroten wij de slagkracht van organisaties door communicatie te verbeteren, openheid te creëren en teams effectiever te laten samenwerken.