Schrijf je in voor de training
Effectieve gesprekstechnieken
Dit leer je
Met overtuiging gesprekken voeren, gespreksfasen ontdekken, klanten op de juiste manier benaderen, blokkades in gesprekken wegnemen, klanten of collega’s meekrijgen in het gesprek, de juiste vragen stellen, luisteren en doorvragen in een gesprek, het overzicht behouden en je doel bereiken en vertrouwen op je eigen kwaliteiten.
Dit levert het op
Verkoop-, evaluatie-, adviesgesprekken: we praten wat af. Zeker voor ons werk. Maar bij lastige kwesties gaan we het directe gesprek soms liever uit de weg. Terwijl dat juist de kans biedt om zelf de regie te nemen. Wanneer je stilstaat bij de kansen die een gesprek biedt, zal je ervaren dat opzien tegen een gesprek vaak ongegrond is.
De meeste professionals voelen al rust, wanneer ze weten hoe ze het gesprek kunnen openen. De kunst is dat de ander – je klant of collega – het ook als een goed gesprek ervaart. In deze training oefen je gesprekstechnieken aan de hand van een casus uit jouw eigen praktijk.
Dit werkt confronterend maar vooral motiverend. Want door een veilige setting te creëren, kun je prettig oefenen met voor jou bekende situaties. Zo ontdek je hoe je met gesprekstechniek de regie over het gesprek houdt. En dat je met je toegenomen gespreksvaardigheid geen gesprek meer hoeft te vrezen.
Voor alle niveaus
Bespaar tijd en verbeter je resultaat met onze online trainingen. Gegeven door een ervaren trainer, die inspeelt op jouw behoefte.
Spijkerman Trainingen biedt unieke online skills trainingen, passend bij jou!
Sinds 2010 vergroten wij de slagkracht van organisaties door communicatie te verbeteren, openheid te creëren en teams effectiever te laten samenwerken.