Meer dan 10 jaar ervaring
Maatwerk altijd mogelijk
Top trainers in het hele land

Effectieve gesprekstechnieken

Je bereikt meer door het gesprek aan te gaan

Stuur jij soms ook liever een mailtje in plaats van je klant of collega gewoon te bellen? Gesprekken uitstellen, of zelfs vermijden, kan leiden tot kwaliteitsverlies in je werk. In deze energieke training leer je hoe met meer vertrouwen professionele gesprekken voert en de resultaten boekt die je voor ogen hebt.

Ton licht deze training toe.

Schrijf je in voor de training
Effectieve gesprekstechnieken

Inhoud van deze training

Dit leer je

Met overtuiging gesprekken voeren, gespreksfasen ontdekken, klanten op de juiste manier benaderen, blokkades in gesprekken wegnemen, klanten of collega’s meekrijgen in het gesprek, de juiste vragen stellen, luisteren en doorvragen in een gesprek, het overzicht behouden en je doel bereiken en vertrouwen op je eigen kwaliteiten.

Dit levert het op

  • Je gaat met meer vertrouwen professionele gesprekken aan
  • Zodat je betere resultaten uit het gesprek haalt
  • Terwijl je gesprekspartner het ook als een goed gesprek ervaart
  • Zelfs als het om moeilijke of ongemakkelijke boodschappen gaat

Toelichting

Verkoop-, evaluatie-, adviesgesprekken: we praten wat af. Zeker voor ons werk. Maar bij lastige kwesties gaan we het directe gesprek soms liever uit de weg. Terwijl dat juist de kans biedt om zelf de regie te nemen. Wanneer je stilstaat bij de kansen die een gesprek biedt, zal je ervaren dat opzien tegen een gesprek vaak ongegrond is.

De meeste professionals voelen al rust, wanneer ze weten hoe ze het gesprek kunnen openen. De kunst is dat de ander – je klant of collega – het ook als een goed gesprek ervaart. In deze training oefen je gesprekstechnieken aan de hand van een casus uit jouw eigen praktijk.

Dit werkt confronterend maar vooral motiverend. Want door een veilige setting te creëren, kun je prettig oefenen met voor jou bekende situaties. Zo ontdek je hoe je met gesprekstechniek de regie over het gesprek houdt. En dat je met je toegenomen gespreksvaardigheid geen gesprek meer hoeft te vrezen.

In het kort
Voor
Adviseurs, managers en commercieel medewerkers
Studiebelasting
2 x 2 uur training + Individueel tekstspreekuur
Niveau

Voor alle niveaus

Locatie
Online live-training door ervaren docenten.
Kosten
500,00 per persoon inclusief lesmateriaal

Trainingsdata

Carla van Lang
Carla van Lang
Rabobank
Lees verder
“De opfristraining heeft mij weer goed wakker geschud en in korte tijd zat ik er weer in.“
Carla van Lang
Carla van Lang
Rabobank
Lees verder
“De opfristraining heeft mij weer goed wakker geschud en in korte tijd zat ik er weer in.“
Vorige
Volgende